Tema: Re: kaip idomiai iskept vista
Autorius: Gipsas
Data: 2010-04-01 13:40:06
man tai nepatiko tas Oliverio teshloje, ir estetinis vaizdelis nekoks ir
nepasakyciau kad labai skonis fantastiskas..
Apskirtai, sakyciau reikia labai atsargiai su citrina zaisti, nes jos
truputi padauginus gaunasi toks nemalonus rugstus prieskonis, ypac tas
taikytina vistienai

beje, ta Oliverio su pienu irgi dariau
http://www.jamieoliver.com/recipes/chicken-recipes/chicken-in-milk jei sitas
turimas omenyje..

vista gavosi labai sausa ir net kietoka..:( nesiulau