Tema: Re: Jelapeno pipirai
Autorius: Povilas
Data: 2010-03-31 09:16:40

"Povilas" <geras@vilkas.lt> parase naujienu
news:houou4$ihj$1@trimpas.omnitel.net...

> <nerkap@is.lt> parase naujienu news:hotenj$lui$1@trimpas.omnitel.net...
>
> O tai kame tas skonis pasireiskia - astrume ar yra kokie kiti apciuopiami
> ir aprasomi faktoriai, kuriuos galima butu ivardinti kaip nors? As klausiu
> nes, man irgi patinka astrumas, bet ne perdetas, nes visgi norisi ne tik
> ugni ryti, bet ir jausti paties produkto kazkoki tai skoni.Todel irgi
> ieskau kokios nors veisles pipiru, kurie butu mesingi, bet ir kartu
> protingai astrus. Tokius kad butu galima valgyti kaip kokia darzove.

Siaip tai, tokius teko valgyti is lenkisku palstikiniu indeliu, kur jie buna
sufarsiruoti su mozarela, tik kad padlos yra brangus. Todel yra noras paciam
ju uzsiauginti Jie panasus I mazus varpelius. Teko tokiu matyti Azuozeriuose
pas viena moterele, bet pernai metais ir pas ja jie nebeuzaugo ir seklos
liko prarastos.