Tema: Re: Jelapeno pipirai
Autorius: hertz
Data: 2010-03-30 21:50:12
Nu va issiduriau, as kazkaip galvojau kad jie, tokie biski su ugnele.
As igi pirkau Fragatos, bet ten tikrai druskos perdaug man.
Man kazkaip visai neblogai sueidavo tokie vysniniai pipirai (kaip tiksliai
vadinasi tai nezinau), lenku gamybos, tokiuose sesiakampiuose stiklainiuose,
pagali wiki tai matau kad jie silpnesni uz jelapeno, bet realiai tai kazkaip
atvirksciai. Gal cia nuo prieskoniu kokiu, ar nuo ju sunokimo priklauso.