Tema: Re: Ukininku turgeliai
Autorius: BigBroTheR
Data: 2009-02-12 21:34:48
Mano geras draugas butent ir prekiauja is mikriuko. Tiksliau jis neprekiauja
,o tik vezioja uz tai gaudamas atlyginima is ukininko.

Pirkau raugintus kopustus 5 ltruz 12 Lt
Pirkau svogunu laiskus 1
Pirkau mokras 2 rusiu -normalais ir kazkokias baltas sultingas
Pirkau obuolius beigi raugintus agurkus.
Viskuom isskyrus agurkus likau patenkintas. Tiek.