Tema: Re: Ukininku turgeliai
Autorius: Povilas
Data: 2009-02-11 18:00:31
"Arj" <root@ibm.com> wrote in message
news:gms6om$72j$1@trimpas.omnitel.net...
> nu, isnaikinsim turgaus prekeivius, tai uzuot pirke lenkiska mesa turguj,
> ta pacia lenkiska mesa pirksim parduotuvej 30% brangiau - tai faktas.

Ne manau,kad taip bus.Sita krize sudes visus taskus ant  "i" ir pardavejai
apsiramins su savo antkainiais,juo labiau,kad ta Lenkija nera taip ir toli +
daba nebera ekonomines sienos ir kiekvienas gali veztis kiek tik nori.Zmones
prades kooperuotis ir vazinet i Lenkija kaip ir anksciau buvo,kai
vazinedavome i Lenkija ir vezdavme i ten choztovary,o atgal dollary +
zywnosc,nes musuose nieko nevbuvo pirkt.Ir jau dabar taip yra ir jau verkia
dideiji prekybos centrai.Nensutebsiu,jei dar sia savaite prasides bruzdesiai
tokiame pigiame is tinklu kaip Norfa,nes teko viena ausim girdet,kad jiems
darosi nesmagu ir mazins algas darbuotojams.
Zinote kiek lenkuose supermarkete kainuoja "paledwica"?Ogi nei daug ,nei
mazai ,o 15 zl/kg,kas isvertus i lietuviskus pinigus butu 10.80lt.Ar kas
matete musuose tokiu stebuklu?O gal zinote kiek lenkuose kainuoja kalakuto
kg,cukrus,miltai ir kt?
Tebunie,Lenkijoje yra neteisingi produktai ir todel jie mums nera rodiklis.
Tai gal paklauskime Rutos Peter kiek kainuoja mesa Vokietijos
supermarketuose?Man i rankas pries savaite papuole vieno is bavarijoje
esanciu supermarketu(ne Aldi ir ne Lidl) reklaminis lankstinukas.Bijau dabar
pasakyt cento tikslumu kiek kainavo kazkoks mesinis  "roladen",bet "po
akcija" jo kaina buvo apie 11 lt/kg ir panasiai tiek pat kainavo grazus
farsas be jokios akcijos,o visokie svogunai kainavo net pigiau nei pas mus
po akcijom - 0.3 eur/kg.O ar pas mus mate kas nors svogunus pigaiu,nei 1.36
lt/kg?
Tai kaip cia dabar yra,kad vieni sugeba uz tiek pardavinet,nors pas juos
pragyvenimo lygis aukstesnis,o musu prekybininkams truksta marzos?
O as pasakysiu taip : eina jie nxj tie prekybininkai,kurie galvoja,kad
prasisuks ant marzos,o ne ant apyvartos.Ir tegul jie bankrutuoja,nes silta
vieta laisva ilgai nebus -atsiras tie ,kas sugebes dirbt su mazesniais
antkainiais ir kuriu prekes taps iperkamos daugumai,kuri ir nesa pelna.

> Pvz, kaip manot, kodel lietuvoj neimanoma nusipirkti turguj sviezio pieno
> kad ir uz daug $?
> Arba va nueikit i kalvariju turgu ir pabandykit namine vista nusipirkti...

O kas be ko,buna tu vistu ,prie iejimo i paviljona.

> O ukininkai ir piena po 0.43 Lt pardavineja, ir vistas sau auginasi...

Ir atveza ta piena i kiemus ir pardavineja po 1.5 lt ar dar pigiau.Dabar
tai,aisku,yra nehigieniska prekyba,bet pamtysime kaip  atsiras isfasuoto
pieno pristatymas i namus,kaip yra senosios Europos salyse.Ir tai darys
patys ukininkai arba ju igalioti asmenys,o perdirbejai grauz morka,nes
netures zaliavos.
Ir kuo anksciau taip atsitiks,tuo bus geriau rinkai.