Tema: Re: kur pirkt Panasonic SD-255 duonkepe
Autorius: Junda
Data: 2010-02-10 12:04:55
Aš to ir nesakiau, tiesiog sakau, kad kai kurie aparatai labai daug el.
suvartoja ir man tas nelabai patinka, nes jų galutinis rezultatas net
nėra toks pats geras, kaip Panadonic modelio. Lyginu pvz su Kenwood250.
Jis suvartoja 700W, maniškė 550W (aišku čia maksimalios vertės, kurios
pasiekiamos tik paties kepimo metu, apie 50 min.).