Tema: Re: kur pirkt Panasonic SD-255 duonkepe
Autorius: BigM
Data: 2010-02-09 15:00:01
Dėkui. Neturėjau receptų, tad su paskaičiavimais būčiau nugrybavęs.

Na ir iš kitos pusės pliusas, kad tą duoną gali bet kada ir įvairesnę
išsikept. Mdas. Būt ar  nebūt? :) šiaip paskutiniu metu perku tik tai, ko
tikrai reikia, o ne ko noriu. Tad vargu ar tai yra tai ko tikrai reikia...
:(

Jaučiu taip - jei kas nors tikrai pasiryš kooperuotis, tai gal ir
pasirašyčiau, nes gi ir tešlą tas aparatas gali iškildinti ir pan., nors ir
taip man be problemų mielinė tešla paskutiniu metu gaunasi :)