Tema: Re: kur pirkt Panasonic SD-255 duonkepe
Autorius: SMart
Data: 2010-02-09 15:36:49
Sukau ir aš ratu, bet dabar jau gal pusmetis jokio recepto
nebeatsiverčiu. Visas reikalas - atitaikyti tešlos konsistenciją. Akis
įgudo ir ingredientų nebetaikau pagal receptus, o tik pagal norus.
Grubi proporcija - 600 g. miltų, 400 g. vandens/skysčio. Jei miltai
ruginiai, ruūs, dedama selenų, apvalinu iki kokių 530 g. Jei mušamas
kiaušinis, tai skysčio svoris 420 g. ir t.t. jau nepamenu kad būtų
"neiškilusi/sukritusi" arba per kieta arba dar kas ne taip.

p.s. naudoju kenwood 250, bet ta tuoj keliaus pas tėvus ir imsiu SD255
:)