Tema: Re: ketine keptuve
Autorius: zukauskas
Data: 2010-02-04 19:43:47
pas mane irgi skeptshult'as. tas isdeginimas aliejum laikinas - kitaip
tariant pornografija. gerai kazkas sake, plauti tik karstu vandeniu, jokiu
xemiju, turi likti riebalo. Arba geriausia kistelejai ir isvalai popieriniu
ranksluosciu kuri paskui ismeti. kai keptuve ikaista jeigu kepate limpancius
produktus pries kepima reikia su 'spirgiu' - lasiniu pazulinti - niekas
nelimpa 100%