Tema: Re: ricotta suris/varske - home made
Autorius: Dautarte
Data: 2010-02-02 03:11:14
Nesu kugelio meistre, bet del cepelinu teko kovoti, kai "cepelinais" buvo
pavadintas patiekalas pagamintas is tarkotu kopustu ir maltos mesos. Aisku
Lietuvoje niekas kopustiniu kotletu nepavadintu cepelinais, bet uzsienyje...
kartais reikia rimtai pakovoti ;)

Dautarte.
P.S. Nesu kovojanti, tik kartais tolerantiskumo truksta...