Tema: Re: plonasiene stikline su laikikliu
Autorius: Arj
Data: 2009-12-07 18:14:40
batarushikam traukinyj pries pusmeti gavau su "originaliam" variante :)
kazkada netycia buvau uzklydes i kazkoki straipsni apie tuos stikliniu laikiklius,
tai ten buvo pasakojama apie juos taip:
stikliniai puodukai buvo labai brangus, o stiklines - pigesnes; + kartais stikliniams indams
nuskildavo rankenele, o ismesti gaila budavo.
Todel laudis sugalvojo stikliniu laikiklius :)
Is to seka kad toks dalykas yra del "biednumo" o ne del skonio :)
Nors saip is parcelianiniu puoduku geriasi labai smagiai :)