Tema: Re: Tahini
Autorius: CinCas
Data: 2009-12-03 08:12:26
na nezhinau ar apie ta pati kalba eina, bet kai reikejo, basanaviciaus
gatveje buvo tahini (arba ghoma), tai ten buteliukas kokia 70g kainavo
pasakiskus pinigus (arti 20 litu, ar panasi nesamoniska kaina).
gaminuosi pats, namie su maisto smulkintuvu, kaip ir riesutu sveistus ir
tikrai neblogai iseina.