Tema: Re: apie piktuosius gmo
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-10-23 16:00:34
"Ruta" <rutapeter@online.de> wrote in message news:hbs6r2$sf8$1@trimpas.omnitel.net...
> Klysti. kertama pagrindinai buvo ne dėl to, kad "derliaus prasimaitinti
> neužtenka", o 1) kurui 2) monoplantacijoms (pvz., tų pačių bananų).
> Paskui pasisuko užburtas ratas...

hm, butu _tikrai_ idomu gaut kokiu nors shaltiniu, nes mano surasta medzhiaga tokiu duomenu neduoda - (ash nesiginchiju, kad monokulturu kultyvavimas yra blogai ir kad sejomaina yra privaloma..

mano shaltiniai teigia, kad didzhiausias erozijos kaltininkas yra butent baisiniai sejami laukai, kurie yra tokio dydzhio butent del to, kad zheme nederlinga, didele dalis derliaus zhusta ir pan. taigi genetishkai modifikuotu ir pritaikytu augti butent tokiomis salygomis javu naudojimas tuose regionuose ne tik kad duotu daugiau maisto ir leistu ishgyventi didesniam kiekiui zhmoniu, bet ir asumazhintu sejamus plotus, ko pasekoje atsigautu dirva...
http://soil5813.okstate.edu/Africa/Replenishing_soil_fertility_in_africa.pdf (visa knyga)

> [...]
> patogumų. Be to, gimiau tokiu laiku ir tokioje visuomenėje, kurioje
> susiklostęs tam tikras gyvenimo būdas, kurį aš turiu arba iš esmės
> priimti (laisvės laipsnis iš tikrųjų mažas), arba tapti egzotu ar
> revoliucionierium.
> Bet jeigu iš tikrųjų - nemanau, kad pvz., lėktuvo išradimas ir platus
> naudojimas iš esmės pagerino žmonių gyvenimo kokybę.
> Taipogi nemanau,
> kad motorizuotos transporto priemonės, o galų gale ir tas pats
> penicilinas yra tik gėris; todėl kritiškas požiūris bei protingas tų
> dalykų naudojimas manau yra tiesiog būtinas.

parashiau, ishtryniau, parashiau kita, ishtryniau - visgi matyt tada nebereikia diskutuot shiuo klausimu - nes kaip kas supranta geri

> Jeigu tu nematai pagrindo, dar neįrodymas, kad jo nėra.
> Nu bet kadangi, kiek pamenu, tu žadi pasiremdamas mokslo religijos
> laimėjimais gyventi amžinai, tai va po kokių 200 metų gal ir tikrai
> galėsi išdidžiai pasakyti: Nu aš gi juk jau tada sakiau! :)))

kaip ash pamirshau, kad diskutuoju su krikshchioniu, kuriam penicilinas matyt automatishkai turetu but blogis, nes atitolina zhmogu nuo devulio karalystes (ad hominem uzh ad hominem)