Tema: Re: apie piktuosius gmo
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-10-23 14:27:58
> Šiai dienai, pvz., dėl neaišklių priežasčių bitės, renkančios
> žiedadulkes iš GMO, miršta. Šaltinio tikrai nepasakysiu, bet faktas
> patvirtintas, bitininkai visose šalyse kelia triukšmą. Priežastis,
> kartoju, nežinoma.

Ah. Šita aš irgi girdejau. Tik panašu, kad girdejom iš skirtingu varpiniu.
Aš girdejau, kad miršta nema-ai bičių spiečių pasaulyje, tačiau priežasčių
niekas nežino. Buvo iškelta versija del GMO, bet tai viena ish 10-ies kuri
patikrinta ir atmesta. Aisku GMO priesininkai jos neatmete - jiems tai
pagrindine :)

> Šiai dienai yra žinoma, kad tam tikri GMO kryžminasi su tam tikromis
> piktžolių rūšimis (kadangi botaniškai pakankamai artimos - vėlgi, dabar
> nebepasakysiu, kaip ten konkrečiai kas prie ko), iš ko atsirado pesticidam
> atsparios piktžolių rūšys.

Galima pagalvoti, kad savaime tokios atsparios rūšys neatsiranda.