Tema: Re: Wok'ai
Autorius: SMart
Data: 2009-09-28 16:49:02
+/- Jei karunėlė sulyg dektukų dėžute (skarsmuo) tai bus apie 0,6 kW,
jei sulyg cigarečių pakeliu - apie 1-1,5 kW. Jei trijų-keturių juostų -
bus 3,5-4,5 kW. kai rinkausi dujinę vryklė (topingą) žiūrėjau ir iš
prieinamų-buitinių max ką radau tai 4,5 kW. Gal ir galima kaip nors
susikonstruot tą a la 30 kW svarkę, bet tada lubas namie sudeginsi,
arba reiks spec. Gartraukio atlaikančio kelis šimtus laipsnių.

Šiek tiek fiziškai pasportavus keliskart su Skeppshult rankos judesiu
pavyksta vištieną pavartyt :)

imk špyžių ir nesuk galvos.

M.