Tema: Re: Wok'ai
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-09-28 14:27:18
Zyza rašė:
> O kazi kaip suzinot kiek kW yra pas mane ? :)

Pakuri virykles skyle ant max galios
nueini iki skaitiklio, pamatuoji kiek kubu
(ar kW) prasisuko per minute, padaugini ta skaiciu is 60, gauni kW
(elektrines vyrykles atveju) ar tai kubiniu metru (dujine) kieki per
valanda. dujines virykles atveju padaugini kubu skaiciu is 10 ir gauni
kilovatus.

Sekmes matuojant!