Tema: Re: ciornaja gornaja zira
Autorius: pozherukas [namie]
Data: 2009-09-12 10:39:26
Jau dabar nesiginchinu kas yra kas: kuminas, juodasis kuminas, zira,
chiornaya zira, bonium, azhgon, indishkas kmynas, iranishkas kmynas {ir dar
matyt egzistuoja aibe pavadinimu}. Pasirodo chia tokia painiava, kad net
tokia pasaulinio masto prieskoniu guru shakherezada shiuo klausimu iki shiol
nesusitaria su visuotinai pripazhintu azietishkos virtuves guru stalic'u.
Skirtinguose regionuose tie patys prieskoniai skirtingai vadinami. Uzhtenka
inete pabrowsinti ir greit pastebi, kad tie patys prieskoniai, buten ta
bendrine 'zira' skirtingai vadinama...
Tas tamsusis kumynas, kury pavasary parsivezhiau skiriasi, nuo
basanavichiuje pirkto. Bet tas basavichinis kumynas nesiskiria nuo to kury
pirkau shilainiu turgaus prieskoniu parduotuveleje. Butu ydomu palyginti su
foxo parvezhtiniu.