Tema: Re: ciornaja gornaja zira
Autorius: Gipsas
Data: 2009-09-11 09:26:13
cia turi omenyje juodaji kumina?
As irgi parsiveziau jo is Londono..ir isbandziau su juo plova...ir zinote ka
galiu konstatuoti? su iprastiniu kuminu zymiai skaniau, tas "kuminishkumo"
skonis zymiai ryshkesnis, labaiu isreikshtas..O juodasis kuminas, nepaliko
tokio ispudzio, kazkoks labai jau svelnus ir neryskus sakychiau...Arba jo
deti reiektu dvigubai daugiau..tai tokie mano pastebejimai