Tema: Re: Laisvos rankos
Autorius: eyjafjallajökull
Data: 2014-08-21 22:32:40
su visais susišneku šiaip. didelių pretenzijų, kad manęs kas nors negirdi
nebuvo.

On 2014-08-21 16:12, eyjafjallajökull wrote:
> Turiu
> http://www.jabra.lt/Products/Speakerphones/JABRA_FREEWAY/Jabra_FREEWAY
> belekaip patenkintas:)

Tu tai girdi... O paklausk, kaip tave girdi..  (tarp dvieju abonentu,
besinaudojanciu situo sh..du, neimanoma susisneketi. Deja.

> Prie jau paminėtų funkcijų veža valdymas balsu, pvz "answer", "Pair new
> device" arba "next track":)
> Dar gerai, kad budėjimas tikrai labai ilgas, daug nešneku, tai kraut
> reikia gal kas mėnesį.
> Patogu, nes gali persinešt į bet kurį auto arba net namie ar ofise daryt
> conference call'us :)

Gali daryti viska, isskyrus normalu kokybiska pokalbi... Jei tavo
pasnekovas yra tylioje aplinkoje, tai dar imanoma susisneketi. O jei
tavo pasnekovas kiek nors triuksmingesneje aplinkoje (pvz skambina is
vaziuojancios auto, kazkas netoli nuo jo sneka, ir pan), susisneketi
nepavyks...

Aurius k.