Tema: Re: Laisvos rankos
Autorius: Velnias
Data: 2014-08-21 21:55:26
O tie kur patenkinti Jabrom ant kazyrioko - ar bandet kazka geriau? Nes esme
ir yra - kaip tu girdi, ir kaip tave pasnekovai girdi, visa kita tai tik
papildomi patogumai. Dar karta sakau - stacionarus Parrot belenkaip atpisa
tas pusiau stacionarias Jabras. Nors jei pasirinkimas tik is tokiu, tai
taip, Jabra nera blogai.

"eyjafjallajökull"  wrote in message

Turiu http://www.jabra.lt/Products/Speakerphones/JABRA_FREEWAY/Jabra_FREEWAY
belekaip patenkintas:)
Prie jau paminėtų funkcijų veža valdymas balsu, pvz "answer", "Pair new
device" arba "next track":)
Dar gerai, kad budėjimas tikrai labai ilgas, daug nešneku, tai kraut reikia
gal kas mėnesį.
Patogu, nes gali persinešt į bet kurį auto arba net namie ar ofise daryt
conference call'us :)

wrote in message news:lt4mfv$7cr$1@trimpas.omnitel.net...

Nu nezinau darbiniame kibire Jabra Cruizer II tai visai patenkintas. Palaiko
du telefonus, garsas pakankamai kokybiskas, turi FM siustuva, gali muzika
arba pokalbi girdeti per garsiakalbius. Mane girdi irgi tikrai normaliai...