Tema: Re: Laisvos rankos
Autorius: krivis
Data: 2014-08-20 17:28:08
Pagal kisene ir navarotu reikalinguma:
http://www.oxi.lt/prekiu-paieska?s=parrot

Modeliai kur prasideda CK yra paprasciausi, is esmes veikia tik kaip laisvos
rankos, veikia su 3 skirtingais telefonais, aktualu kai pvz darbien masina
ir yra keli vairuotojai.

Modeliai MKi naujesni, veikia kaip laisvos rankos, taip pat gali per BT
groti is telefono muzika. Prie to pacio turi USB ir gali groti MP3 is USB
rakto. Valdymo blokas (joystickas tas su knopkem) tvirtinasi prie vairo.
Siaip saunus ir patogus daiktas.

Renkantis siulyciau imti su ekranu - man patinka matyti kas skambina.