Tema: Re: Omnitel planai
Autorius: Andr
Data: 2014-05-29 17:29:04
Pas tele2 buvau uzsidejas 50 lt (tiksliu skaiciu nebepamenu) limita. Ta
menesi pasiekiau 50 lt suma. Uzblokavo iseinancius skambucius ir turejau
pasididinti limita kad galeciau toliau ta menesi kalbeti. Padidinau iki 70
lt, viskas kaip ir ok, ta menesi viso prasnekejau uz 60 lt, apsimokejau
saskaita. Kita menesi spejau iskalbet 10 lt ir tik pyst  vel nebegaliu
skambint.... pasirodo, kad ju tas menesinis 70 lt uzdetas limitas galioja 2
menesius. Nesvarbu, kad saskaita apmoketa, nesvarbu kad naujas menuo. Tele2
suportas nesugebejo paaiskint tokios genialios logikos, tik pasiule dar
karta pasididint limita...