Tema: Re: Omnitel planai
Autorius: =G=
Data: 2014-05-26 15:57:30
Nei prieš Pildyk, nei prieš T2 neturiu nieko blogo. Netgi manau, kad tai
antras pagal kokybę operatorius Lietuvoje, tačiau bent jau kol kas
interneto padengimo ir kokybės atžvilgiu Omnitel abu konkurentus deda į
pavėsį. Čia nekalbu apie geto gyventojus, kurie iš mikrorajono
neišvažiuoja, todėl nemato realaus skirtumo visoje Lietuvoje.

O prepaid man iš principo yra geriausiu atveju sprendimas paaugliams.
Nors užmuškit nesuprasiu, kaip suaugęs, nuolatines pajamas turintis
žmogus gali pildytis sąskaitą iš anksto. Jūs daugiau neturit apie ką
galvoti?