Tema: Re: Omnitel planai
Autorius: maruska
Data: 2014-05-22 00:03:44
ka jus ten randat tam Omniteli,man Pildyk geriausias, uz 8 lt dabar turiu 5h
ir 1GB, nu nebent kalbi 25h tai dasipirkus antra giga vistiek gerokai pigiau
gaunasi, o del rysio kokybes , nepudrinkit-mano poreikiam tenkino 99%, o
sode kaip pvz omnitelis  neveikia , tiesiog ju bokstas  mano atveju nevietoj
,uztai ir nuvyle

"Saulenas" <saulenastrinti@takas.lt> wrote in message
> nesvarbu koks  Omnitelio planas ,vis tiek sumokesi daugiau .
>
> "Juozas" <no@email.com> wrote in message

---
Šis elekroninis laiškas neturi virusų ar kenkėjiškų programų, kadangi avast! Antivirusinė apsauga yra aktyvi.