Tema: Re: motorola moto g ir el parasas
Autorius: Doxlas
Data: 2014-04-10 15:22:04
Taip, bet vis daugėja appsų, kurie skirti tik 4.0 ir aukštesnėm versijom.
Tai irgi stimulas custom ROM'ą naudot. O va vienintelis nerootintas ir su
stock ROM mano androidinis device irgi tas, kuriame el. parašu naudojuos.
Dabar stockinio androido funkcionalumas jau normalus, nelabai daug ką
papildomo gali pridėt, 1.5-2.2 laikais customas duodavo daugiau galimybių
nei stock.
Bet vis seku XDA ir 4PDA, kaip sekasi kit katą mano device'ui developint.