Tema: Re: motorola moto g ir el parasas
Autorius: Casper
Data: 2014-04-10 13:17:55
Tas geriau tai kiekvienam savaip. Mano ragelis kol buvo su firminiu 2.3.6
androidu, viskas buvo gerai ir jokiu neoficialiu firmwaru ar rootinimu
nereikejo. Po oficialaus atnaujinimo i 4.1.2 versija, ragelis pradejo
baisingai laginti visur, reguodavo i paspaudimus po 1-3 sekundziu, po apie
menesio tokio laginimo, neapsikenciau ir susidejau CM. Psio, visi lagai
dingo, tik neveike E-parasas ir kaikurios man nereikalingos/nenaudojamos
funkcijos. Gal pries menesi atsinaujinau i CM11, E-parasas veikia, kas man
reikalinga taip pat veikia be priekaistu. Paskutinio rom bugai: Known
Issues - same as CM-10.2: Magnetic Sensor -> Compass not working properly,
NFC ( GT-I9070P users Only ).
Tai gi, man, CM tikrai zymiai geriau nei stock 4.1.2.
Kaip su kitais rageliais ir CM, negaliu nieko pasakyt, cia jau priklauso nuo
konkreciu developeriu ka jie sueba padaryt vienam ar kitam telefonui.