Tema: Re: Sony Xperia Z C6603
Autorius: shadow
Data: 2014-02-06 18:24:05
>Jie gi ten NFC chipsus dalijo, kuriem gali susiprogramuot kokias tik nori
>akTSijas

    -butent. Ir sekmingai naudojuosi. Gal ne visai kokias tik nori,bet
tikrai pakankamai.
Aplamai,negalima apie nieka spresti,isklausant viena puse. Jei ieskosi
neigiamu atsiliepimu-tik juos ir tematysi. Ir atvirksciai.
Kad ir Lino atvejis-zmogus turi gan specifinius poreikius,bet perka
produkta,nepasidomejes ar jis juos atitinka. O po to visi kalti.
Savo ruoztu as negaliu pasakyti visiskai nieko blogo apie Sony tel.
Pradedant Neo,kuriam jau >nei 4m (ir dar puikiai tarnauja),baigiant Z1.
Bet tai nereiskia,kad puolu juos girt ir visiems pirst. Man jie tinka. Mano
aplinkoje tp daugeja Sony. Atsisakyta Samsungu ir abaliu.
Kiekvienam pirkejui sava preke. Juolab perki ne nama ar
zmona,nepatiks-pasikeisi