Tema: Re: Sony Xperia Z C6603
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2014-02-06 14:44:12
Mashinoje as megstu klausytis muzikos ir audioknygu. Todel man reikia AUX.
Kadangi gyvenu apie pusvalandis kelio nuo darbo, issivysciau iproti - ryte
padaryti visus skambucius, kad po to diena butu rami galva. Per diena irgi
naudoju ne tik kaip paprasta telefono rageli, tad issikrovineja jis
ganetinai smarkiai pas mane. Todel funkcionalumas dekle - AUX, Bluetooth,
krovimas, spec launcheris man didelis navarotas.

"PxYra"  wrote in message news:lcvvqs$cij$1@trimpas.omnitel.net...

a nu aisku mazdaug, o tu paprastai liaudiskai nenori pabandyt naudot
ilipai imasina vienu judesiu telefona istatei i laikikli ir vaziuoji, juk
taip patogiau nei jis gules kiseneje, ar taip ar taip nekraunamas + bus
pries akis, matysi kas skambina iskart, aux beje pas tave kam jei bliutufa
naudoji?