Tema: Re: Wi-fi direct
Autorius: padugne
Data: 2014-01-13 00:14:47
On Mon, 06 Jan 2014 14:59:11 +0200, Mikrobas wrote:

> Tai kad ir per paprasta wifi telefonas komunikuoja tiesiai su TV, pvz as
> isirases i androida "tv pultelio" programa, tai routeris gali buti ir
> isjungtas, valdosi.
> Tik va pirmo sujungimo metu irenginius suporuoti reikia, ten patvirtinti
> ar tikrai leidi valdyti irengini ir pan.
> Vaizdo per Wifi man nepavyksta perduoti, nuotraukas rodo Per Wifi direkt
> nebandziau

Jus cia kazkaip painiojat ratus ir batus.

Visu pirma, WiFi-Direct apie jokias nuotraukas, vaizdus ar distancinius
nieko nezino. Techniskai tai ne kas kitka, kaip taip vadinamas "Soft
Access Point", t.y. vienas is sujungiamu devaisu apsimeta wireless AP
(t.y. "ruteriu"). Nei daugiau nei maziau.

Beje, kitas devaisas apie tuos wifi-direct apskritai neprivalo ka nors
zinot, jam tai tiesiog eilinis wifi AP ir tiek.

Kodel appsai per iprasta AP veikia, o per Wifi-direct neveikia, tai jau
reiktu kreiptis i zumzungo developerius. Galiu pasakyt tik tiek, kad ju
gyvenimas siuo atveju gali buti ganetinai "meshlinas" ir nenuostabu kad
pridirba klaidu.

Jei pvz turi normalu Wifi ir dar prisijungi per Wifi-direct, tai
telefonas normalu WIFI turetu pamest. Nes kitaip gautusi truputi
bullshitas, telefonas vienu metu butu pasijunges prie 2 AP ir
televizorius pasiekiamas per abu. Kuris is ju geresnis? Is appso varpines
jie abu vienodi, t.y. butu loterija ar eis per "normalu" AP ar per WIFI
direct. O jei pameti wifi, tai nei emailo nei interneto.

Is panasiu reikalu developinimo patirties galiu speliot, kad realus pvz
kad ir toks bugas: suporavus smartfona su teliku per normalu wifi ir
veliau ikalus wifi-direct gali buti, kad appsai apie tai nieko nezino ir
toliau bando prisibelst zinomu adresu kuris per wifi-direkt nepasiekiamas
(kitas AP reiskia kitas teliko IP adresas apie kuri appsai nieko nezino).

Arba pvz gali nutikti, kad "advanced" metodologija (siais laikais tai
mada) isdevelopinti appsai architektu padalinti i modulius kuriuos dare
gal net skirtinguose kontinentuose ir skirtingose firmose. Vienas pvz
atsakingas uz juzerio interfeisa, kitas uz teliko poravima, o trecas uz
video stryminima. Todel gali buti, kad telikas ijungus Wifi-direct
"matomas", bet failai nevaziuoja, nes failu transferio modulis toliau
beldziasi senu adresu (apie nauja jiem niekas nepasake, nes pamirso
parasyt i specifikacija). Ir taip toliau ir panasiai.

--
kthxbai.