Tema: Re: Wi-fi direct
Autorius: Mikrobas
Data: 2014-01-06 14:57:52
Tai kad ir per paprasta wifi telefonas komunikuoja tiesiai su TV, pvz as
isirases i androida "tv pultelio" programa, tai routeris gali buti ir
isjungtas, valdosi.
Tik va pirmo sujungimo metu irenginius suporuoti reikia, ten patvirtinti ar
tikrai leidi valdyti irengini ir pan.
Vaizdo per Wifi man nepavyksta perduoti, nuotraukas rodo
Per Wifi direkt nebandziau