Tema: Re: kai ateina laikasrinktis :)
Autorius: Exo
Data: 2014-01-11 01:25:08
Nesuprantu, kur Jūs juos randat, pas mano draugę yra 620 nu nematau aš ten jokių ads'ų artiesiog ieškot nemoku? :)

Exp

"PxYra"  wrote in message news:laoddg$qtm$1@trimpas.omnitel.net...

P.S. sorry kad oftopic, bet gal ka naudingo radai ads'u reklamai blokuot w8
metro aplikacijose? (PC)
P.P.S. galima rankom knistis po xml failus ir pradangint ads'us aplikacijose

On 2014-01-03 22:00, Exo wrote:
> Dėjau ant ant youtubo, o juo labiau ant oranžinių lapių:)
>
> Exo

Nu, nežinau nežinau... Jei aparatas nerootintas, tai FF vienintelis
išsigelbėjimas nuo reklamos www. Nesidomėjau, kaip WP reikalai su AdAway
analogais, ar įmanoma kažką priburt, bet jei tai neįmanoma ir dar nėra
FF, tai man jau vien dėl to daiktas praranda pusę vertės. Nekenčiu
reklamos! :]