Tema: Re: kai ateina laikasrinktis :)
Autorius: [mikro]
Data: 2014-01-05 13:51:39
nu tai jomajo, koks tau skirtumas koks osas? jei reikia spec softo. tai ir
nieks neliepe imti iskreiptu metodu isdulkinto androido, pasiimi grynakrauji
nexus 5, ar pigesni 4 ir jokiu ten nesamoningu laukimu per operatorius
atnaujinimu ir panasiai. prisiperkat nedadaryto sudo paskui verkiat, kad
pizda pizda, koks androidas gaidys..

"Exo"  wrote in message news:la61is$dl2$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

po truputi artėja laikas rinktis naują smartfoną, tačiau esu visiškam
konfiuze šiuo klausimu ir gal padėsit man apsispręsti. Šiaip širdis linksta
ties Win8, nežinau nokia ar kas kitas čia atskira kalba, BET dabar turiu
androidą (samsung scl - tikiuosi šio modelio kūrėjai degs pragare!) ir ne
taip kaip daugelis, tačiau išties naudoju šį aparatą kaip smartfoną. Štai ką
konkrečiai naudoju ir noriu paklausti visų pirma tų kurie naudoja win8 ar
yra kokie analogai šių programų pas Jus? Nes tiesiogiai, praktiškai nei
vienas neturi win8 versijos:

c:geo (http://www.cgeo.org/) - oficiali geocatching.com programa mokama ir
brangiai (per mėnesį 10 Eurų su reikalingom feečiom), todėl nafik netinka :)
Locus (http://www.locusmap.eu/) - šios programos analogas ypatingai man
būtinas ir nokios maps jam nė iš tolo neprilygsta :(
Amazon kindle - taip taip, žinau jog yra win8 versija, bet ji man netinka,
kadangi neturi esminės feečios - uploadinti savus dokus tiesiog meilu ir iš
supporto atsakymo supratau jog tikrai greitu metu neturės.
muzikos grotuvas SU DSP procesoriumi
Kaip reikalai su visokiais kalendoriaus widget'ais? Nes pvz. Androide radau
vos du normalius ir tie abu mokami, teko pirkt :)

Tai va, pasidalinkit plz. mintimis, dar klausimas Nokia ar kas kitas su
win8?  bet nuoširdžiai nebenoriu androido, nebenoriu tos palaidos balos,
nebenoriu tų atnaujinimų tik per operatorius ir panašių niekų...

Pagarbiai,
Ūdrys Rudys
+37064445484
Vilnius