Tema: Re: Tele2 pasiulymas. Kas cia negerai?
Autorius: scrp
Data: 2013-09-05 11:49:16
kas tas "plius puse mobilos kainos plius isklota ant 2 metu"?
Sutartis 2 metam ir 50% nulaida telefonui?

"cooleris"  wrote in message news:kvt75h$8p6$1@trimpas.omnitel.net...

Nieko ce gero
eilinis tele2 planas
Paparastai dar ir puse mobilos kainos duoda:)
Pripratai prie bites DIDELIU pinigu kad jaustis gerai
Pas mane tele2 verslas 3cnt ir plius puse mobilos kainos plius isklota ant 2
metu, minus PVM