Tema: Re: Tele2 pasiulymas. Kas cia negerai?
Autorius: eimaz
Data: 2013-09-05 00:31:29
o tu tikrai supranti ką rašai? ar bent pats buvai atsivertęs 3G žemėlapių
padengimą? Bitė su 3G išvis akmens amžiuje sėdi, gal kokių 30% ir susidarys
LT padengimo.
http://www.tele2.lt/rysio_zemelapis.html
http://www.bite.lt/apie/bites-rysys

"Donas"  wrote in message news:kvuomj$k3a$1@trimpas.omnitel.net...

10000 ar 1000000 sms- realiai neparasomi skaiciai, duoda didelius skaicius
del ispudzio.
Pamastymui, mano draugas budamas T2, gyvenantis Kauno senamiesti, norejo
grazint i garantini telefona, del blogo intneto. Perejus i Teledema (Bite
tinklas) problema issiprende. Siulau pastudijuot T2 G3 padengima ir daryt
zygius ;)