Tema: Re: Tele2 pasiulymas. Kas cia negerai?
Autorius: Struktur
Data: 2013-09-02 11:29:42
On 2013.09.02 10:16, svk wrote:
> Jaunimui greitai pirštai paskaus ir jie norės 2000 minučių, o ne sms.
> Beje, gal kas žino, kaip sulaukti tokio pasiūlymo iš T2???

Bandyk skambint jiems, gal dar siulo, nors man rodos tik iki 09/01
dalino. Pasiulymas, kaip minejo, skirtas "galvu" medziojimui is Bites
tinklo, bet tinka tam reikalui ir Bites isankstinio numeriukas.
Standartiskai planas einu su neterminuota sutartimi, bet pasirasant
24men sutarti ragelis su 50Lt nuolaida. Sakykim S2plus 20Lt/men.