Tema: Re: Q:kiek realiai laiko Sony Xperia Ray akumuliatorius? - KB!
Autorius: Doxlas
Data: 2012-11-15 09:09:17
Dar yra nedidelis Xperia U. Pagrindinis trūkumas - mažai vidinės atminties
naudotojo duomenims (tik 4 Gb). Bet ekranas, greitis ir kamera džiugins.
Va šios savaitės akumo naudojimo grafikas (sergu, sėdžiu namie, tai
naudojimas pagrinde keletas skambučiu). Energijos taupymo režimą buvau
įjungęs porai naktų pabandymui.