Tema: Re: Q:kiek realiai laiko Sony Xperia Ray akumuliatorius?
Autorius: Jantar
Data: 2012-11-15 07:54:13
Gal ir nera skirtumo kam, man labai didelis, prisirisimas prie kazko kasdien
nera malonus dalykas, tegul ir yra darbe ar namuose ta rozete. Gal tik
principo reikalas. O ir savaitgali "tundroj" irgi butu fainai, kad istemptu
:)
As bet kokiu atveju neisnaudosiu daugumos funkciju, nebent pasizaisdamas
pirma savaite. Realiai sena 5 metu nokia jau pasidevejo, ieskau kiek galima
mazesnio telefono su kuo imanoma geresniu dotoaparatu (nes atskira
fotoaparata as tingiu nesiotis), kuo geresne baterija ir kad butu, pagal
aparato dydzio galimybes, GPS ir interneta kartais atsiverst. Be Xperia ray
daugiau nieko neradau.  Antras variantas ta Xperia P, bet ji jau didesne, o
akumuliatorius mazesnis.