Tema: Re: Q:kiek realiai laiko Sony Xperia Ray akumuliatorius?
Autorius: padugne
Data: 2012-11-14 23:17:06
On Wed, 14 Nov 2012 20:59:23 +0200, golfietis wrote:

> Nu jei isvaziuoji i tundra naftos siurbti, tada jo, ko gero ismanusis
> telefonas - ne iseitis.
>
> Bet seip, teisybes delei, rasydamas apie krovima kas nakt, turejau minti
> apie prieinama pakroveja. Tai rasydamas turejau omeny zmones, kurie
> priprate prie dumbfonu, ir susidare toki ispudi, kad krauti yra
> didziulis nepatogumas ir nefun...

Na as kaip ir priprates prie smartfonu, bet man krauti vistiek yra
didziulis nepatogumas ir nefun.
Cia panasiai kaip kasdien vazinet piltis benzino. Lyg ir smulkmena, bet
uzpypia. Man labiau patinka piltis karta i 3 savaites.

> Cia panasiai kaip su benzinu zoliapjoviai - nu turi bakeli 5 ltr. Gali
> tureti 10 ltr, vistiek pasibaigs nepatogiausiu laiku, ir reiks vaziuoti
> i kolonke kai jau reiks zole pjauti...

Jo, visa esme tikimybeje. Juo ilgiau laiko, tuo ji mazesne.

> Is esmes, telefonas turetu laikyti minimum viena diena intensyvaus
> naudojimo. Ir viskas, manau didziajai daliai zmoniu to uztektu.

Diena intensyvaus naudojimo daugumai ismaniuju yra nepasiekiama svajone.
Rejus manau irgi prie ju.

--
kthxbai.