Tema: Re: Q: Sony Xperia P
Autorius: padugne
Data: 2012-08-27 00:46:55
On Mon, 27 Aug 2012 00:20:11 +0300, catz wrote:

> Nu va, paemiau vis tik, neislaike nervai :) Pirmas ispudis - viskas
> labai neblogai, batarke laiko neblogiau uz HTC Desire, grazu smagu
> nestabdo, ziuresim toliau. Tik viena "smulkmena" - pametinejo tinkla ir
> iki reboot'o jau nebepasigaudavo. Bet firmwaro upgreidas viska sutvarke
> (su bugovu pardavineja vokieciai!). Laukiam ICS, indai jau turi.

Telefonai jei tai ne seni modeliai seip retai kada parsiduoda su the
latest and greatest.
Man tai keisciausia atrodo SE uzsispyrimas bendram sarase atskirai rodyti
2G ir 3G tinklus. Niekaip negali zinot ar jis reikalui esant persijungs i
GSM jei pasirinksi 3G. Ir atvirksciai - ar pasirinkus 2G pats persoks i
3G ten kur jis yra.
Na gal yra kokiu juokingu saliu kur skirtingi to paties provaiderio 2G/3G
tarifai.

> Beje, buvau uzsukes i Aix la Chapelle pasizmonet porai dienu. Patiko.
> Fejerverku graziu pamaciau. O ir geografiskai viecike nebloga :)

Jo, visai nieko. Kadangi rimtus fejerverkus saude siandien, tai turbut
matei kokia repeticija ar pan.

--
kthxbai.