Tema: Re: Q: Sony Xperia P
Autorius: padugne
Data: 2012-08-10 11:55:20
On Fri, 10 Aug 2012 11:50:38 +0300, Caponi wrote:

> Va uztatai man ir aktualu kortele, nes tada giliai px per ka ten kas
> noretu bendraut, as telefona prie kompo sniuru jungiu is esmes tik
> flashinimo atvejais.

Gerai jei kortele gerai padaryta, kas siais laikais yra retenybe.
Daugumoj atveju reikia lupt dangteli (kurio mazulyciai kabliukai greit
issimala) arba dar blogiau - lupt batareika, kaip kad pvz pas naujausia
sony xperia gx.

O seip tai prie tokiu USB greiciu kaip siandien man sita transferio rusis
apskritai mazai kaso. Manau niekas nepasikeis kol iphone neives usb3.
Tada kitajozai staiga "atsibus", nors realiai gali padaryt ir siandien.
O kol neatsibudo tai vos ne greiciau stumdyt failus per wifi.

--
kthxbai.