Tema: Re: Q: Sony Xperia P
Autorius: padugne
Data: 2012-08-10 11:51:16
On Fri, 10 Aug 2012 01:08:35 +0300, IksEr wrote:

> Liumininis korpusas vertas demesio daiktas? Kaip suprantu - tai
> didziausias pliusas pries S?

Ce kaip kam. As asmeniskai ne pries plastika jei jis kokybiskas ir gerai
padarytas korpusas. Ir antenom lengviau ir numetus ant zemes maziau sansu
kad liks ziauri duobe.

Ko nekenciu tai dazyto plastiko, ipac jei skiriasi dazu ir pacio plastiko
spalva. Beigi tokiu konstrukciju kaip pas xperia S kur ant snargliu
laikosi plonytis dangtelis kuris greit pradeda klibet. Arba kaip pas
samsungo galaxy ar nexus s kuris ilgainiui rankoje pradeda girgzdet. Is
esmes px bet premiumo jausmo nera.

Kas del xperia p, tai liuminis kaip liuminis. Malonus paimt i ranka,
jauciasi kad solidus "premium" daiktas. Po to kai pora kartu nuleks ant
asfalto "pojuciai" gali ir pasikeist. Na bet su kokiu iphone cia irgi ne
kitaip.

> Kaip balso ir skambucio garsumas, balso svarumas? Pvz., lyginant su
> iTelefonu?

Jei su ketvirtu tai bent jau man balsas zymiai geriau. Na bet cia
pasiekimas mazdaug kaip is mazo vaiko atimt saldaini.
Del skambucio garsumo nieko negaliu pasakyt, kazkaip neuzkliuvo. T.y. nei
labai garsus nei labai tylus. Bet sita manau lengvai gali prasitestuot
belekuriam mobilkiu shope.

--
kthxbai.