Tema: Re: Reikia naujo telefono
Autorius: juozas venckus <info @ nesli2.lt>
Data: 2012-07-27 19:28:04
N8 teko paimti kaip tik po ilgo laiko E52 naudojimo. Atrode, kad bus LABAI
neiprasta del touchscreen'o, taciau netrukus pastebejau, kad yra ir pliusu.
Kaip vienas didesniu minusu pas N8 yra i6kreiptas baterijos tarnavimo
laikas. Su E52 is tolo nesilygina. Taciau kai jau atlikta pilna salies
elektrifikacija :) tai atrasi kaip pasikrauti baterija.
 Galiausiai taip - N8 nenuvyle. O ir nuotrauku kokybe, man, kaip paprastam
vartotojui uztektina, kad daugeliu gyvenimo atveju nebesijaudinti, kad
neturiu tikro foto pasiemes.

juozas