Tema: Re: Reikia naujo telefono
Autorius: padugne
Data: 2012-07-26 10:48:24
On Thu, 26 Jul 2012 10:09:49 +0300, pranZo wrote:

> Nu N8 numarino. Ir kas?
> Gi telefonas veikia, kaip ir veikes, programu retai nerasi kuriu reikia.
> Tas pastovus updatinimas tai biski mados reikalas.

Kaip cia pasakius.
Va kolega su savo C7 kankinasi. Isidejus Belle pradejo levai veikt
daugelis appsu, ir ju niekas neberemontuoja.
Visokios "smulkmenos", pvz barkodo skanerio appse nebeveikia autofokusas.
Matai suplauta vaizdeli ir tiek, kodo nebepagauna. Biski nepatogu, ane?

O seip iki tol snekejo taip kaip tu. Dabar jau dairosi i kitas platformas.

> Atskiros programos nera MS nuosavybe, todel jas ir kurs, ir leis
> updatinti dar ilgai.

Tik niekas to nedarys, nes visiskai beprasmiska svaistyt savo laika (t.y.
pinigus) nauju appsu kurimui platformai kuri daugiau nebegyvens. O ir per
visa savo egzistavima pasieke gal niekingus pora procentu rinkos.

Neabejoju kad "pagelbes" ir microsoft su savo developmento toolzu
palaikymo politika, lygiai taip pat kaip kad tai nutiko su WM.

> Pas mane N8 Belle su paskutiniu softu. Kol kas nezinau, ko man dar gali
> prireikti, ka gali pasiulyti su kokiais upgreidais.
> + tuoj bus du metai, kaip juzinu. Vis dar patenkintas.
> Net gi kelionese gerai - GPS nenaudoja mb, galiu ir filmus ziureti, o
> klausyti per masinos radija.

Tai jei esi visaip patenkintas ir nieko netruksta - puiku. Yra gi zmoniu
kurie apskritai sedi su savo S60 ir yra patenkinti. O as kartkartem vis
megstu senus appsus pakeist naujasniais ir geresniais. Arba isidet kazka
naujo, kas mirusiu platformu atveju patampa problematiska.

--
kthxbai.