Tema: Re: Reikia naujo telefono
Autorius: ZyMan
Data: 2012-07-22 20:42:30
Pats turiu Lumia 800 tai rekomenduoti draugui negaleciau ir ne vien del
to kad WP8 nepalaikys, o visu pirma del to kad daug apribojimu visokiu
yra ir nedadielku... e.g. kas nervuoja labai nera lietuvisku zodziu
atspejimo aka suggestion'u rasant teksta, muzikos importavimas per Zune
didelis vargas, IE 1/3 ekrano uzima web adreso laukelis kuris pastoviai
aktyvus garso reguliavimas vienas viskam ir negalima isjungti visiskai
bo garsa isjungus vibro lieka... nu zodziu tikiuosi visa tai bus gerokai
patobulinta WP8 kurio mano lumia netures :-)