Tema: Re: Ar yra priedelis kuris primintu kad tau daba skambina telefonas
Autorius: ROOTS
Data: 2012-03-26 16:25:58
Tai jie nelaikai tai ir gerai, ir nereikia, ko parintis?
Ar vistik miegant butina budet prie telefono?
Nu tada lieka pasirinkt arba, arba :)

p.s. O jei atsakyt I tavo klausima pradini, tai eik I koki Bang@Olufsen ir
tau namie jie gales padaryt vieninga sistema su tv, audio ir telefonais,
paskambinus nutils tv ar audio ir t.t. Bet itariu jei jau SII "tiek
isleidai", tai B&O isleist "dieve mano kiek" nelabai galesi.

p.s.s. arba susimeistrauk pricindala, kuris suveiktu nuo mobilkos(padeti pvz
tamsiam kabariuke) garso ijungdamas migalkes, kurios laidais nuvestos i
visus kambarius. Vo skambina kas, o tau visuose kambariuose palubej raudona
migalke diskotekas ijungia. Tikrai nepraleisi skambucio, gali dar ir
garsines sirenas prisijungt.

"Ramaas"  wrote in message news:jkpnqg$jk$1@trimpas.omnitel.net...

taip čia yra pizdec jai aš niekada miegamajam nelaikau jokios elektronikos.
O telefas padėtas vienoj vietoj įprotis čia jau yra

R.