Tema: Re: Ar yra priedelis kuris primintu kad tau daba skambina telefonas
Autorius: Ramaas
Data: 2012-03-25 09:59:28
na jai mobilke netingi nešiotis po visus kambarius tada suprantu, kad nereik
tokio priedo aišku jai dar neužmirsi mobilke pasiimt arčiau buvimo vietos namuos.
Daba pas mane išpardavimai vyksta, skambina bet negirdžiu skambučio net vakare
už poros sienų nekalbant kaip girdėsis dienos metu. Randu daug praleistu skambučiu,
dėlto ir ieškau kokio nors priedo kurio negaila butu jai iškristu be tampant su savim namuos
iš kišenes .
O ir šiaip butu geras daikčiukas priminimui, kad tau skambina ir ateiti.

Galvoju apie ta kur i ausų kišas bet jų trumpas veikimo atstumas ir klausimas ar jie garsiai skamba
neįdėti i ausi.
R.

"cD-r0m"  parašė naujienų news:jkli0p$ibe$1@trimpas.omnitel.net...

Laidiniam - geras belaidis ragas, mobiliam.. mobilus :) Ar ne taip supratau
klausimą?