Tema: Re: Ar yra priedelis kuris primintu kad tau daba skambina telefonas
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-03-25 16:31:22
Kažką nešiotis vistiek reik, jei nėr kišenių, ar tokios, kad krenta iš jų,
tai gal kažkas tokio stiliaus:
http://askalexia.com/wp-content/uploads/2011/01/sport-armband-for-iPhone.jpg

Dar pagalvočiau apie kokio mažo telefono įsigijimą, jei pagrindinis
telefonas yra per didelis nešiotis
BT ausinės veikimas priklausys tiek nuo jos pačios galimybių, tiek nuo
telefono siuntimo.

Chaltūriška alternatyva - prijungt telefoną prie audio sistemos\kolonkės,
kad skambėtu garsiai.. Tik reik laido nepamirš palikt įkišto :)