Tema: Re: iPAd "pakibo"
Autorius: Korke
Data: 2012-01-24 15:06:24
yvl'ai i buda ble, tau nelemta suzinot ir tapt rotary klubo nariu
supranti, pradedant nuo manieru, baigiant del sukuosenos :). Kai kuriose
vietose svarbu netik pateikiamas turinys, bet ir pateikimo forma deja.
Ner ko lyst botanikam su savo, kad ir 12" po pazastimi i respektabiliu
snobu sambury, o cia vat visai kitas reikalas su iPrietaisu :). Gerai,
kad dar su kokiu ipod nano nepasiulei padaryt prezentacija, jei jau su
smartfonu... uz 300lt...xuyvejum butu ciuju geriausia ania ?

matai, kad danai visu dac'us pajame, kad turejau savaitgali ermitaze
plet paskutini uzsplepta turbut saviem bacioka ant virsutines lentynos
pasisokinedamas nusiimti, nes nebuvo jau niekur kitur :D :D