Tema: Re: iPAd "pakibo"
Autorius: bat0nas
Data: 2012-01-23 20:52:42
Gal Tu neimk Android tab'o į rankas :) Dar ir jį pakabinsi :D

-
"Sauliusv"  wrote in message news:jfk3j5$m6o$1@trimpas.omnitel.net...

Dekui, dekui uz patarimus.
iPad'a buvau gaves darbe - be jokiu instrukciju ar user guide. Tiesiog
irengini ir maitinimo laida.
Viskas nutiko bunant kaime kur normalus inetas dar neatejes.
Taigi apie tai kad pakibus obuoliui reikia laikyti nuspaudus 7 sekundes du
mygtukus kurie neturi jokio pavadinimo - nezinojau.

Kadangi tai buvo mano pirma pazintis su obuolio produktais - tai norejau
pasidalinti su placiaja visuomene.
Tuo labiau kad cia nemaciau kad kas tuo girtusi (panashiai kaip nieks
nesigiria Toyota gedimais) tai ir pahgalvojau kad reiktu pasidalinti tokia
laime kaip pakibusiu iPad2.

Dziugu kad ne tik mano dukra sugeba ishspausti viska ish tokio aparato.
Dabar medzioju androidini taba koki nors. Turesiu ka papasakoti -
parashysiu.

Sauliusv