Tema: Re: iPAd "pakibo"
Autorius: bat0nas
Data: 2012-01-24 12:59:09
Na ne.
Po planšetės atsiradimo namie, PC liko tik visokiems rimtesniems darbams,
kurių yra ganėtinai mažai (nuotraukų valdymas; įkėlimas į internetą;
siuntimų iš interneto valdymas ir pan.). Ir tuo PC vartotoju likau tik aš.
Visi kiti - išsiverčia su planšete. Net ir spausdinimas iš planšetės vyksta
per Wifi.

Tad tikrai netrolinu.

"Yvl"  wrote in message news:jfm1bp$ve1$1@trimpas.omnitel.net...

as tikiuos tu trolini?